credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

niedziela, 10 stycznia 2010

Papużka Madzia i Niki

Urodziny Madzi zbliżają się wielkimi krokami a ja w tym roku nawet pomysłu na kartkę nie miałam. I nagle mam...będzie papuga, jako, że ulubiona pluszowa zaginęła podczas zakupów w markecie.
Przekopałam wszystkie pluszaki moich dzieci i pośród nich znalazłam, piękną kolorową, właśnie o jakiej myślałam. Przyglądała się bacznie mojej 'twórczości'.
Była moim Natchnieniem... moją Muzą ;)



Dla Madzi powstała taka oto 'papuzia' kartka:


A, żeby jej smutno nie było zrobiłam jej koleżankę.... kartkę dla Niki, również urodzinową:

Moje Papużki - Nierozłączki zostaną wysłane w różne strony świata z serdecznymi życzeniami. Wszystkiego najlepszego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)