credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

wtorek, 2 marca 2010

AteCiakowe środy #7 karta/karty

Postanowiłam przy okazji wyzwania pt.'Karta/karty' na blogu Polki scrapują przetestować brokat.
Przyklejałam... sypałam... i z efektu nie jestem zadowolona. Oprócz koloru nie podoba mi się nic...nie ma efektu błyskotania a tego się spodziewałam.
Klej z brokatem rozlewa się i zamiast wrażenia 3D wyszły płaskie, rozlane zawijasy..
Ech... Wiem na pewno, że brokatu nie będę nadużywać.


Znalazłam na forum kursik na zrobienie na szydełku kwiatka z kordonku. Wyszedł! Tym bardziej jestem z tego dumna, jako, że szydełko to dla mnie wielkie wyzwanie. Zawsze zachwycały mnie prace mojej Babci: wszelakie narzuty, rękawiczki czy bluzeczki, które pozostały a, które uwielbiam i przypominaja mi Babcię, ale nigdy nie zrobiłam nic. No może łańcuszek...i to tylko dlatego, że Ona mnie do tego zachęciła. A tym razem kwiatek... Umieściłam go na ATC jako dorwód rzeczowy mojej pracy.

Pewnie Babcia byłaby ze mnie dumna :)

3 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w zabawie ;)
    Wiesz artysta nigdy nie jest zadowolony ze swoich dzieł ;)
    Interpretacje świetne !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cioteczka jestes moja królową ATCiaków :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)