credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

sobota, 22 maja 2010

Buciki

Zakochałam się ! Zakochałam się w... butkach! U Agnieszki podejrzałam, zapytałam o zgodę i dostałam pozwolenie na wykorzystanie jej pomysłu na obuwie kartkowe :)
Miałam nie lada frajdę robiąc takie miniaturkowe buciki.

A to moje zmagania z obuwiem dziecięcym.

Najpierw powstała taka kareczka jako efekt końcowy moich zmagań:


by po dodaniu kilku serduszek stać się wersją 'b' - i to dopiero uznałam za ukończone dzieło:


Następna para bucików, wzbogacona o śliniaczek:



I różowa, dla dziewczynki:

No i ostatnia z obuwniczej serii- jeansowa para bucików z czapeczką ( mój wynalazek )dla chłopczyka:

Może powinnam raczej pomyśleć nad kaloszami, bo deszcz nie daje za wygraną.
Chociaż siedmiomilowe tez by się przydały na pokonanie dość długiej drogi do Chorzowa, gdzie odbywał się dzisiaj Śląski Festiwal Rękodzieła. Niestety, nie było mnie tam - chociaż tak bardzo chciałam zobaczyć te wszystkie prezentowane cudeńka, skorzystać z kursów... Ech....nie udało się. Szkoda :(

Spokojnej nocy!

2 komentarze:

Dziękuję :)