credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

środa, 23 czerwca 2010

Na Dzień Taty.... warstwowy baranek

Wszystkiego najlepszego wszystkim tatom a szczególnie mojemu osobistemu, i mężowskiemu i ojcu moich dzieci. Sto lat Tatusiowie.

A do tego karteczka dla wielbiciela baranka Shaun ( praca wyzwaniowa scrapujących Polek)

Miała być kartka warstwowa - jest - naliczyłam chyba 11 - wliczając oczka baranka,
postrzepione brzegi - targałam ile wlezie,
stempelki - są - stemplowałam - próbowałm nowy nabytek a właściwie prezent od Siostry - dziękuję
Dominika!

Wnętrze - poza wyzwaniem - rączki naszych dzieci.



A od Jolanty Designs nowe CU - w nieco innym stylu...
dostępne TU:
Mnie się baaaaaardzo podoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)