credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

środa, 11 sierpnia 2010

Księga Jubileuszowa

Nie byłam zbyt oryginalna i na 50 rocznicę Ślubu moich Teściów zrobiłam 'księgę'. Oczywiście w złocie jako, że to Złote Wesele:
Bardzo spodobała się Jubilatom, co mnie niezmiernie ucieszyło a najbardziej trafionym pomyłem okazało się to, iż wszyscy goście przed wejściem na imprezę wpisywali się do tej 'księgi'. Myślę, że  to wspaniała pamiątka :)

4 komentarze:

  1. Już dawno tutaj nie zaglądałam, a tyle nowości. Księga cudna. Teściowie na pewno będą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pomysłu i proszę o więcej pięknych pomysłów.
    Honorata z Elbląga

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała księga... wpadnij do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)