credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

sobota, 27 listopada 2010

Jesienny zakątek - II miejsce


Jesienny zakątek to  konkurs u  Scrapujących Polek.
Wytyczne:
- motywy jesienne - są liście kolorowe, kwiaty jesienne, 'mgła' w
    postaci kalki technicznej
    - motywy pocztowe (znaczek, koperta, stempel pocztowy, papier
    pakowy, sznurek, taśma klejąca itp.)
- są 'koperty' oraz sznurek do
    pakowania - jako element bukietów - tylko tyle udało mi się zawrzeć
    w mojej pocztówce
    - dowolnie użyte materiały, narzędzia, techniki które wykorzystujemy
    w kartkowaniu/scrapbookingu
- są tuszowanie, namiastka pergamano,
    kredki akwarelowe, którymi pokolorowałam grafikę (ściągniętą z
    internetu) - autora niestety nie pamiętam, postaram się odszukać,
    kwiatki ślimaczkowe, dziurkacze ozdobne, półperełki, użyłam pudru
    kosmetycznego i szablonu wyciętego dziurkaczem ozdobnym do
    stworzenia listków na odwrocie mojej pocztówki jako upiększenie tła
    - zagospodarowane obie strony pocztówki, na froncie część
    dekoracyjna, na odwrocie wpisujemy tekst/pozdrowienia/wiersz
    związane z jesienią i z pozytywnym przesłaniem
- są na str.
    frontowej element grafiki - kojarzący się z pocztówką, dekoracje :
    bukiety jesienne, a na odwrocie życzenia mojego autorstwa związane z
    klimatem jesiennym
    - format : 10 x 15 cm - zachowany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)