credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

wtorek, 18 stycznia 2011

Księga dla Babci i Dziadka

Dopadło mnie! A już myślałam, że jestem ze stali i nic mnie weźmie.Równocześnie rozłożyło Wojtka. Mam tylko nadzieję, że to nie jakaś paskudna grypa. Brakuje sił i chęci ale upominek na Dzień Babci i Dziadka zrobiłam za sprawą 'Szuflady':

Niestety, wyszła niezbyt ciekawa - chociaż z pierwszej 'Jubileuszowej byłam zadowolona. Najważniejsze , by Dziadkom się podobała. W księdze zawarłam tekst piosenki, którą Pawełek będzie śpiewał na akademii w przedszkolu. Zaśmiewa się do rozpuku z tekstu: 'Niektóre babcie, przyznacie sami, zatańczą disco razem z dziadkami...' Zresztą cały tekst jest bardzo oryginalny i odbiega od stereotypu babć właśnie takich:

Idę się kurować a jutro nadam przesyłkę do Babci i Dziadka moich dzieci .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)