credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

piątek, 4 lutego 2011

Podziękowanie

Bardzo miło otrzymywać prezenty właśnie ja zostałam obdarowana przez Dysię pięknymi perłowymi kolczykami a przez Magdę Polakow aniołkiem , który dał się skusić.
Dziewczyny , bardzo Wam dziękuję. Teraz te piękne przedmioty mogę podziwiać w każdej chwili. Kolczyki dumnie zawisły na moich uszach a obrazek - na ścianie w sypialni :)

4 komentarze:

  1. Wiesz. Mądra księga mówi, ze "więcej szczęścia jest z dawania niż z otrzymywania". Wobec tego ja miałam większą radochę. W kolczykach Ci do twarzy, ale nie sobie przypisuje tą zasługę, tylko Twojemu ciepłemu uśmiechowi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry, sorry, sorry. Nie spamuję, tylko zapraszam Cie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marto i ja chcę Cię wyróżnić pragnę Tobie przekazać wyróżnienie, które otrzymałam od IDY:) Zapraszam po odbiór na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze sie, ze aniolek dolecial. Obie mamy radoche ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)