credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

środa, 16 lutego 2011

Zaproszenie komunijne

Do zrobirnia zaproszenia komunijnego zmobilizował mnie pan w sklepiku parafialnym, który stwierdził, że zaproszenia na Pierwsza Komunię Św. wręcza sie już w czasie świąt Bożegio Narodzenia :O Jakoś to dla mnie ciut za szybko, ale może jestem w błędzie jako, że moje dzieci jeszcze mają dość sporo czasu do tej uroczystości i nie interesowałam się tym tematem Ale przeglądałam blogi i uznałam, że rzeczywiście, czas zaproszeń komunijnych można zacząć. Dlatego też zrobiłam takie oto zaproszenie:


Mautkie bo 10x10 cm, kolorystyka trochę niekonwencjonalna ale ogólnie uznałam, że chciałabym, takie niebanalne zaproszenia wręczyć w przyszłości swoim gościm.

Ale pewnie jeszcze nie raz mi się zmieni....

Miłego wieczoru.

1 komentarz:

Dziękuję :)