credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

niedziela, 15 maja 2011

Wspominam....

Dzisiaj przy okazji porządków w komputerze przejrzałam fotki... i znalazłam kilka, które już dawno miałam zamieścić.

Pochodzą one z ostatniego mojego świątecznego wyjazdu, który bardzo miło spędziłam, ale nie tylko spotykając się z najbliższymi i przyjaciółmi ale i  uczestnicząc w warsztatach. Nie często mam okazję brać udziała  wtakich wspaniałych spotkaniach a jak tylko nadarzyła sie okazja skorzystałam z niej.

Przed wszystkim wspaniały cel, a przede wszystkim świetna zabawa.

A to efekt mojej pracy:
 Powstało jeszcze LO - tu w fazie tworzenia:


i twórczy zapał:



Dziękuję organizatorom, a szczególnie Oli  i Joli za wspaniałe przyjęcie i mnóstwo pozytywnej energii. Będzie mi bardzo miło spotkać się w przyszłości... może znowu przy okazji Świąt :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)