credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

piątek, 15 lipca 2011

Jest taki dzień....

... kiedy licznik wskazuje jeden roczek więcej, a na osłodę dostaje się od najbliższych miłe prezenty:


i jeszcze kilka biletów NBP ;)- które już dzisiaj częściowo wydalam.

Do tego jeszcze moja praca znak zodiaku została wyróżniona  na blogu 'Zrób To!' 



a u Alojka wylosowałam candy :)
Wspaniały dzień, wiele niespodzianek, a wszystko to za przyczyną "7" czyli sumy cyfr  moich lat  ;)

5 komentarzy:

  1. Kochana wszystkiego najlepszego... marzeń spełnienia i niespodzianek na co dzień jak najwięcej.. a jeśli ja dobrze liczę to jesteśmy ten sam rocznik...:P ( jesli oczywiście w roczniku tez masz 2 siódemki:) ..sciskam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze Marta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i oczywiście wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najserdeczniejsze zyczenia,wszystkiego o czym marzysz,o czym nawet nie masz odwagi pomyslec i tego czego jeszcze nie wymarzylas:)
    Buziaki i usciski w zalaczniku,sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja troszkę spóźniona, ale też przesyłam serdeczne życzenia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)