credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

wtorek, 24 stycznia 2012

Digital Patchwork

Nowe wyzwanie digital na SP zaproponowane przez Dul. Tym razem zadanie polegało na stworzeniu LO w formie patchworku. Miały być kwadraty, prostokąty i szycia...

U mnie wyszło takie coś:

credits zestaw kolorystyczny dirs by jolagg

Dość nietypowy ten mój patchwork, choć powtarzalność elementów została zachowana, są też przeszycia a do tego świetna zabawa.
Pracę zgłaszam na wyzwanie kolorystyczne DiRS:

 
A Joli dziękuję za zestaw! Myślę, że jeszcze nie jeden raz do niego wrócę :)

4 komentarze:

  1. ciekawa praca :) szycia fajnie wszystko porzadkuja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mi dziś bloger figluje przy wstawianiu komentarzy. A rzec Ci chciałam, że taki szyty pled patchworkowy z takim pysiakiem słodkim tez by cudnie wyglądał :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięęęęęęęęęknie... to ja dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)