credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

niedziela, 29 stycznia 2012

Walentynka z kapslem

Wyzwanie zaproponowane przez Ki - tu.
Próbowałam z różnymi specyfikami jako, że nie posiadam owego UTEE. Najpierw był zwykły magic ale popłynął i cała zawartość z nim. Drugą próbę zrobiłam z klejem polimerowym - bardzo długo schło, jako, że zalałam cała zawartość w kapselku aż po menisk wypukły ;) Chcąc przyspieszyć proces schnięcia położyłam kapselek grzejniku i... zaczęły pojawiać się pęcherzyki powietrza, które zaburzyły moją całą , misternie ułożoną konstrukcję.
Wiem, że  efekt szkła można uzyskać z glossy acennt ale i tego nie posiadam, może kiedyś gdy wybiorę się 'do miasta'  nabędę owe 'coś'.

Tak więc kapselek w mojej pracy jest ale niestety z trochę inną zawartością niż zamierzałam:


Liftowałam tę pracę:

I jeszcze dziękuje Joli za digistempelek, który bardzo mi się przydał. A dla ciekawych w kapselku znajduje się... prawdziwy morski piasek przyklejony magiciem.

Ki, dziękuję za świetną zabawę.

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. świetny pomysł! wygląda super, chociaż moim zdaniem ciemna ramka trochę zbyt mocno się wyróżnia...

    piękny morski motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. od razy poczułam się jak nad morzem... taki kapselek też fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)