credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

poniedziałek, 6 lutego 2012

Digital#18 Tekstury

Na SP nowe wyzwanie digital, tym razem zaproponowane przez aldmar, pt. Tekstury.
Zadanie polegało na tym , by samodzielnie wykonać teksturę w digiscrapie.

Nie było to wcale takie łatwe, przynajmniej dla mnie. Podchodziłam do tematu kilkakrotnie, w końcu korzystając z filtrów zawartych w GiMPie stworzyłam teksturę mojego scrapa:


credits:
papier - mój - opis poniżej
elementy Cosy Christmas by Eledhwen
chlapania Expedition by Eledhwen
czcionki: Scriptina, Zepsuta maszyna do pisania
wg mapki #26 Art Piaskownica - pracę zgłaszam jako odpowiedź na wyzwanie
foto moje


Strukturę uzyskałam poprzez:
1. zastosowanie  filtrów zawartych w GiMPie (nanoszenie na płótno, farba olejna),
2. wybarwienie
3.dodanie iluminacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)