credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

czwartek, 22 listopada 2012

Przepiśniki w kratkę

Odważyłam się i zrobiłam po raz pierwszy:





Zadanie nie było łatwe, bo działałam bez bindownicy. Wykorzystałam dziurkacz biurowy. Sprężynki sprezentowała mi Ewa - dziękuję Ci serdecznie :) Grafika pochodzi z Printerest - ostatnio bardzo przeze mnie lubiany. Wykorzystałam dwa rodzaje papieru w kratkę oraz charmsy , które u mnie ostatnio bardzo często pojawiają się w pracach.

Przepiśniki zasilą loterię fantową w szkole.
Moje 'pierworodne' zgłaszam na wyzwanie #24 Szuflady pt." Krata, kratka, krateczka..."



8 komentarzy:

  1. Dobrze że się odważyłaś ,wyszły cudnie! Pięknie połączyłaś krateczkowy papier,i fajnie ozdobiłaś sprężynę. Twoje charmsy też czekają na przepiśniki tylko czasu mało,za mało zdecydowanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze? NIemożliwe - cudowne! Świetna krateczka, Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, radosne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny patent na zastąpienie bindownicy- muszę tez spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne i śliczne:)Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne. Gratulacje z powodu wyróżnienia w szufladowym wyzwaniu. W pełni zasłużone.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)