credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

wtorek, 18 grudnia 2012

Przygotowania do Świąt z foremką w roli głównej

Nowe wyzwanie na SP . Papillon zaproponowała, by pokazać jak wyglądają nasze przygotowania do świętowania Bożego Narodzenia.

U mnie to póki co ozdoby. W glinianej  formie do baby umieściłam gałązki cisu ( z ogrodu), sztuczne poisencje, i czerwone świece. Na gałązkach zawisły foremki do ciasteczek oraz szydełkowa gwiazdka, która kupiłam w zeszłym roku na kiermaszu świątecznym. Miałam wielkie plany, by zrobić samodzielnie taką śnieżynkę ale na planach się skończyło Może w przyszłym roku...

 credits:
elementy Love Me by Eledhwen
papier, szycia - moje
śnieżynki- free GiMP
czcionka - techincal
Bukiet świąteczny zgłaszam na wyzwanie Projektu Wagi Ciężkiej

 i jeszcze opakowane świątecznie pierniczki na szkolny kiermasz:



 Wszystkie moje foremkowe prace zgłaszam na wyzwanie 'Szuflady"


1 komentarz:

  1. Piękne dekoracje.
    Witamy w Szufladowym wyzwaniu.
    Ponieważ do wyzwania można zgłosić tylko jedna pracę to, jesli nie masz nic przeciwko temu, wybieramy pierniczki :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)