credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

niedziela, 20 stycznia 2013

Zaproszenia na chrzest św.


Zaproszenia w formacie 12x17cm wykonałam na perłowym połyskującym papierze wizytówkowym.

  Na wierzchu została umieszczona kalka kreślarska . Samodzielnie ją wytłoczyłam. Już dawno tego nie robiłam, tym bardziej sprawiło mi to wielką przyjemność. Do tego odręcznie 'uszyłam' białe  szatki. Z tego samego papieru wizytówkowego powstały kwiatuszki. Całość związana satynową wstążeczką.

Treść zaproszenia została wydrukowana również na kalce kreślarskiej:


Zapakowałam w zwykłe pudełko pocztowe z podobną dekoracją jak zaproszenia:


Mam nadzieję, że zaproszenia będą się podobały Obdarowanym:)

4 komentarze:

Dziękuję :)