credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

niedziela, 28 kwietnia 2013

Na wiosnę z aniołami

Inspiracją do powstania tej kartki były wiosenne prace na 13@rts :

Użyłam koloru zielonego jako bazowego i dominującego, dopełniłam brązowym - UHK Gallery,  na którym umieściłam kropelki magica. Po zaschnięciu świetny efekt rosy, wykorzystuję często na listeczkach. Skrzydła anioła pociągnęłam konturówką brokatową
Tło ostemplowałam motylami złotym tuszem. Anioł i ramka tuszonana tuszem koloru miodowego, na rogach perełki w płynie.
Kartkę zgłaszam na wyzwanie#6: "Wszędzie dookoła: Motyle" na 13@rts

  warunki wyzwania:
kolor zielony dominujący
co najmniej 2 media: u mnie klej magic - jako media, tusz, perełki w płynie, konturówka
co najmniej 3 motyle: umieściłam 2 małe i 1 duży - wykrojnikowe, stemple

 
 

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna praca. Dzięki za udział w wyzwaniu 13 arts.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wykorzystałaś tego aniołka :) Śliczna karteczka! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu 13 arts :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)