credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

środa, 24 kwietnia 2013

Pamiątka Święceń Kapłańskich




Kartka w dużym formacie inspirowania pracami niedoścignionej Ani - dziękuję Ci i podziwiam zawsze Twoje cudne prace :) Za piękne listki też Ci dziękuję :*
Wykorzystałam papier wizytowkowy oraz czerpany w kolorze złotym. Użyłam również czerwonego wizytówkowego o świetnej strukturze tkaniny. Do tego pergamin.Kwiatki i pączki wykonałam z tego samego papieru. Grafika - Internet.

I jeszcze jedna również na Święcenia Kapłańskie:
 Niestety zdjęcie fatalnej jakości  :(
Kłoski techniką quilingową wykonałam ze złotego papieru wizytówkowego, zaś stułę z wstążki.

Mam nadzieję, że kartki spodobają się Obdarowanemu.

2 komentarze:

  1. Piękne kartki. Bardzo eleganckie.
    Księga jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki- tym bardziej że temat trudny :)
    Podziwiam!
    I troszkę zawstydzona,dziękuję za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)