credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

niedziela, 23 czerwca 2013

Podziękowanie komunijne z folderem

Dwa w jednym czyli podziękowanie dla Gości z płytami z uroczystości Komunijnej:





Płyty umieściłam w gotowych kieszonkach zakupionych w papierniczym. W środku na okładce - treść podziękowania. Całość na papierze wizytówkowym , który bardzo lubię ( kremowy ze złotymi konturami róż) Aby podkreślić charakter uroczystości wykonałam embossingowane winogrona. Wykorzystałam również piękną rameczkę wykrojnikową , którą uwielbiam ale... wszystkie z nich są uszkodzone, poskręcane i po prostu zmarnowane :(
Zamówiłam je przez Internet właśnie z przeznaczeniem na te podziękowania - przyszły w strasznym stanie! Nie była to wina poczty czy niezabezpieczonej przesyłki... Przykro to pisać - jestem zawiedziona, bo uwierzyłam, że to co prezentuje sprzedawca, otrzymam w takim samym stanie. Cóż... czasem życie weryfikuje nasze wyobrażenia:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)