credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Urodzinowa dla Niny

Dla pięciolatki taka oto karteczka:


 Wykorzystałam fantastyczne papiery ze Scrap.com.pl

Część obrazka pokryłam farbą witrażową "efekt szkła" oraz brokatem w kleju. Znalazły się także półperełki oraz perełki w płynie.
Mam nadzieję, że Obdarowanej kartka się spodoba, tym bardziej, że kotki to Jej ulubione zwierzątka  :)

3 komentarze:


  1. Ale się przy mniej napracowałaś- tyle mediów!
    Kotek wyróżnia się ( to chyba efekt szkła)- świetnie to wygląda!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Obdarowana powinna być przeszczęśliwa. I ja też uwielbiam kotki więc mnie się praca szalenie podoba! Świetny pomysł z tym mediami - praca zyskała na urodzie i niekonwencjonalności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)