credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

wtorek, 25 marca 2014

LO - płyta

Mam iele zdjęć, które szczególnie darzę sentymentem. Pewnie nic nadzwyczajnego ale pamiętam moment kiedy powstały i idealnie oddają klimat tamtej chwili.
Mam plan, by z nich stworzyć LO.
Nie wiem, czy mi się to uda, bo zdjęć przybywa ;)
A oto jedno z nich:
 Lo 30 x 30 cm. Jurnaling umieściłam na 'płycie. Treść czyta się wokoło od zewnątrz do środka - początek wskazuje strzałka. Wykorzystałam kolorową gazetę - większość kwiatów również wycięłam z gazety.




 Moje LO zgłaszam na wyzwanie Scrapujących Polek

oraz do Art Piaskownicy:


3 komentarze:

  1. Śliczny! To wspaniały pomysł Martusiu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pomysł superowy! Swietna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne LO. Pomysł z płytą rewelacyjny, na pewno zgapię. Podoba mi się tekst zapisany dookoła płyty.Pięknie oprawiłaś Pawełka. Ta płyta bardzo pasuje do jego muzycznego talentu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)