credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

niedziela, 6 marca 2016

Podziękowanie z kaczeńcami




 Zgłaszam na wyzwanie kolorystyczne:


http://paperpassionpl.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-2-wiosna-z-paleta-barw.html




oraz na wyzwanie:

http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-3-wiosenne-kwiaty.html

Moje kwiaty to kaczeńce, które bardzo lubię i nieodłącznie kojarzą mi się z wiosną.
Po raz pierwszy wykorzystałam grubą piankę ( 2 mm ). Kwiaty formowałam po podgrzaniu nagrzewnicą a następnie brzegi i środki podkolorowałam pomarańczową  Inką- Gold. Na środek nałożyłam brokat w kleju i kaczeńce gotowe :)

a także:
http://justusgirlschallenge.blogspot.com/2016/03/just-us-girls-333-word-week.html


12 komentarzy:

  1. Piekne kwiaty ,ozywily kolorystyke kartki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne te kaczeńce ci wyszły! Nie sądziłam, że z grubej pianki takie fajne wyjdą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne te kaczeńce ci wyszły! Nie sądziłam, że z grubej pianki takie fajne wyjdą.

    OdpowiedzUsuń
  4. What a beautiful card! Those flowers just pop and are wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  5. Love all the dimension of flowers and butterflies! The close up photos really showcase how much work this was! Great job! Thanks for taking the time to join us at Just Us Girls for Word Week!

    OdpowiedzUsuń
  6. What an amazing card with such depth and beauty. Thanks so much for joining us this week at Just Us Girls.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle rzadkie kwiaty na Twej kartce się pojawiły, chyba pierwszy raz widze kaczeńce na kartce, a to bardzo fajny pomysł, śliczna kartka, dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie!Dziękujemy za wspólną zabawę z Paper Passion.Pozdrawiam:)Joanna-Papierowe Pasje

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka! Kwiaty robią wrażenie! Dzięki za udział w wyzwaniu Paper Passion!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory i świetna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)