credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

czwartek, 2 lutego 2017

Kopertówka na Ślub



Kwiaty wykonałam własnoręcznie. Różowe powstały z papieru akwarelowego wycięte wykrojnikiem hortensja. Kwiaty formowałam na mokro a następnie lekko podkolorowałam środki. Białe z brystolu - wycinałam dziurkaczem i również frormowałam na mokro.


Zgłaszam na wyzwanie:
http://flowershandmadeblog.blogspot.com/2017/02/wyzwanie03-kwiaty-dla-niejdla-niego.html


3 komentarze:

  1. Prześlczna,romantyczns kartka,kwiatuszki piękne,idealnie podkreślają klimat,bardzo mi się całość podoba! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu FHB!
    Pozdrawiam,Carmen DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatna i romantyczna, cudna :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu FHB, pozdrawiam Ania_M

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kopertówka! Wspaniałe kwiaty!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga FHB - pozdrawiam, DT Olga!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)