credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

sobota, 25 marca 2017

Mediowa skrzyneczka




Wykorzystałam media:
-pastę strukturalną akrylową,
-pastę struktutalną gruboziarnistą,
-różnokolorowe tusze do drukarki, z których wykonałam 'mgiełki'
-glas-deco
-brokat w kleju
oraz perełki w płynie i mikrokuleczki


Zgłaszam do zabawy Essy- Floressy  pt. Jak w bajce.


Zainspirował mnie kolor biały - konie w moodboardzie, miłość a także mur - który nieodłącznie kojarzy się z wieżą a w niej zamkniętą na klucz królewną. Właśnie taki kluczyk można znaleźć w mojej pracy. Oprócz tego umieściłam kilka złotych elementów tak jak w wyzwaniowym moodboardzie.



6 komentarzy:

  1. O ho, ho! Poszalałaś z mediami - pierwszy raz widze u Ciebie taką pracę! Pięknie! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, piękna, delikatna, subtelna, pastelowa... A w środku pamiętnik królewny :-) Bardzo Ci dziękuję za udział w essowym wyzwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!!! Jak z bajki... Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale delikatna ta skrzyneczka ^-^ wybrałaś najdelikatniejsze elementy z naszej tablicy i wszystko razem pięknie zgrałaś :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba delikatna, pastelowa kolorystyka, a do tego ta opowieść, skojarzenia.... cudnie i bajkowo! Dziękuję za udziała w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)