credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

wtorek, 30 marca 2010

Wiosennie z zestawem Batuni Desings

Wiosna na całego! Oprócz pięknej aury, pierwszych zielonych listeczków i gospodyń myjących okna, wiosnę można zauważyć w zestawie Sunny Day by Batuni Desings.


dostępny TU:

Moje prace też wiosenne, bo jakże by inaczej. Do tego odpowiedziałam na wyzwanie 'Scrappassion' pt.: 'Inspiracje lata 50-te', tworząc pracę:
- z dużą ilością kropek
- stylizując foto na lata 50

mam nadzieje, że choć w części mi się to udało.

I jeszcze Wojtek ;)

Dziękuję emigrantka, Brydka, monicn, jolagg, za miłe komentarze do notki 'Blondynka gotuje'
Miło jest poczytać, że nie tylko ja mam przygody niczym blondynka z dowcipów. Na dzisiaj zaplanowałam pieczenie babki - już na święta. Zamrożę a na świątecznym stole będzie jak świeżopieczona. Ma nadzieję, że uda mi sie pochwalić moim sztandarowym wypiekiem tu na blogu a właściwie niewypiekiem, bo babka będzie gotowana :) No i opiszę jeszcze jedną moją historyjkę motoryzacyjną... myślę, że równie zabawną.

1 komentarz:

  1. Marta dopiero teraz przeczytałam o tej blondynce no pękam ze śmiechu hahahahhahaha ....to se faceci pomysleli hahahahhaaa ale wiesz podejrzewam że policja tez by cię pusciła rozśmieszyłaś mnie tym "później mnie skontrolujecie ...." hahahhahaaa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)