credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

czwartek, 20 maja 2010

Z motylem

Na wyzwanie kartkowe Scrapujących Polek już odpowiedziałam ale zrobiłam jeszcze coś z motylem:

Wykorzystałam  papier, który kiedyś wykonałam z serwetki, do tego szablon motyla z internetu i kolorowe brokaty, które przykleiłam magiciem.
Bardzo fajna zabawa, tym bardziej, że pogoda deszczowa, szaro-buro na dworze, więc te wszystkie kolory poprawiły mi nastrój. Ech... dużo by mówić... nadal poszukuję pracy. Zostałam zaproszona na dwie rozmowy i... nic.Siedzę w domu a czas leci tak jak motyle w dzisiejszej kartce, bo czy mama z dwójką małych dzieci jest dla firmy atrakcyjna zawodowo?
Szkoda gadać :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)