credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

wtorek, 1 czerwca 2010

Niezpominajka

Zrobiłam coś digiscrapowego z zestawu 'Niezapominajka' Marzeny:

 w moich ulubionych kolorach i po raz kolejny oscrapowałam to samo zdjęcie - również moje ulubione :)

A tak z innej beczki...W niedzielę widziałam zająca. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego... zając jak zając....  biegł on przed naszym samochodem dłuższą chwilę, wcale nie wykazując charakteru płochliwego zwierzęcia,  po prostu sobie kicał, a ja jak zaczarowana wpatrywałam się w szaraka,  podziwiając długie nogi - niczym sarnie, nawet uszy nie wydawały mi się na tyle długie by mieć coś wspólnego z zającem. Z wielkim zdziwieniem zapytałam:
- A, skąd on się tu wziął?
- Przykicał, jak to zając - odpowiedział małżonek
- Niemożliwe... przecież to kangur!

I po raz kolejny okazałam się typową blondynką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)