credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

sobota, 4 września 2010

Mixmedia#17 'Biżuteria artystyczna'

Wyzwanie czwartkowe - Mixmedia - biżuteria artystyczna, tym razem miał być brelok - zawieszka do kluczy.
Oczywiście  nie było za łatwo, ponieważ należało trzymać się wytycznych.

Tak więc wykonałam brelok do kluczy ze skórzanego elementu spinki do włosów:
1. dwa rodzaje papieru - u mnie w 'oku proroka' biały bristol i granatowa okładka do bindowania; kwadratowe przekładki z okładki tektury w części wiszącej i koralik wykonany z tektury laminowanej ( z pudełka po chusteczkach)
2. materiał oraz kilka wstążeczek - bordowy skrawek materiału, spełnia funkcję wstążeczki, do tego 2 rodzaje wstążeczek: atłasowa w dwóch kolorach i szyfonowa,
3. koraliki - różowe plastikowe i drewniane i jeden zrobiony z tektury laminowanej
4. guzik(i) - jeden - w 'oku proroka' - kiedyś był oczkiem misi
5. drut - element scalający skórę spinki z kwiatuszkiem szydełkowym - pochodzi od bombki choinkowej
6. złom metalowy - minimum trzy elementy ( np. złom zegarkowy, części elektroniczne lub inne - np. śrubki, sprężynki itp. ) - u mnie mnóstwo tego: elementy od zepsutych suwaków spełniają funkcję ozdób w części wiszącej, podkładka pod śrubkę, element ozdobny metalowy od bombki choinkowej jako środek kwiatka i element scalający, sprężynka od długopisu, metalowy koralik w kształcie prostopadłościa z moich sandałów,
7. użycie minimum trzech rodzajów mediów ( np. tusz, farba, crackle, embossing itp) - to było najtrudniejsze! Wykorzystałam brokat w kleju - na obrzeża skóry, koraliki drewniane polakierowałam różowym perłowym lakierem do paznokci i potuszowałam przekładki z tektury ( w części wiszącej )


Mam nadzieje, że już klucze nigdy mi się nie zgubią, jako, że mam na nich strażnika w postaci 'oka proroka'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)