credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

piątek, 3 września 2010

Na '18' i to lubię

Znowu cardlift - tym razem z przeznaczeniem na 18 - te urodziny:
Mam nadzieje, że obdarowanej się spodoba, chociaż nie wiem, jak przyjmą ją rodzice... może zbyt śmiała ?


Zasady zabawy :
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach

Lubię:
1. Mało powiedziane... kocham moich chłopaków
2. Lubię klimat letnich wieczorów
3. Rano wstawać ( przynajmniej tak było, póki nie pojawiły się dzieci ;))
4. Słuchać wiosennego śpiewu ptaków
5. Gofry z bita śmietaną
6. Zbierać bursztyny
7. Dostawać kwiaty
8. Gdy wszystko się układa
9. Spotykać się z moimi bliskimi i przyjaciółmi
10. Szukać weny, zaglądając na Wasze blogi :)

Dziękuję: bossanovaefinka i zuzucha za zaproszenie do zabawy a ja zapraszam:
wisienkę, Maję, Rybiooką, jolagg, busiaa, Marzenę, Lotkę, Leemoncę, Marysię  

I jeszcze coś....
wyzwanie zestawu na DiRS:


credits: Kit "Vole petit papillon" by Piccolini Angeli
photo by mbabka
09'2010

3 komentarze:

  1. Jaki pomysłowy scrap !!!!
    Taki inny i śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Przepiękną galerię skrapków masz. Nigdy nie mogłam zdobyć programu do wykonania skrapów i nie mam pojęcia jak się to robi. gdybyś chciała ,mnie choć trochę uświadomić, będę wdzięczna.Obejrzałam notki, pięknie to wszystko Ci wychodzi, ładne prace. Pozdrawiam całą rodzinkę bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprzedni komentarz ja pisałam Lotka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)