credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

piątek, 22 czerwca 2012

Ślub na tapecie



Bardzo dziękuję Paolli za rameczki i motylki, które użyłam w tej pracy.
Kartki wykonałam:
na tapecie (dość ciężko przyklejają się elementy jako, że jest ona błyszcząca)
użyłam kolorowego brystolu, borderu nutowego z UHK Gallery oraz srebrnego papieru wizytówkowego
z kalki technicznej wycięłam kwiatki, które niepozornie wychylają się spod brystolowych róż.
tiul pochodzi z siatki na okno przeciwko owadom(!)
a piękne maleńkie różyczki (łososiowe) nabyłam na zlocie w Cieszynie
zwieszki pochodzą z mojego ulubionego sklepiku artystycznego w pobliskim mieście
do tego perełki w płynie
i kawałek koronki,
wszystko związane atłasową wstążeczką.

Czy kartka jest ciekawa? To poddaję ocenie Scrap Market zgłaszając ją na urodzinowy konkurs:

Pozdrawiam a Załodze Scrap Market życzę mnóstwa dobrych pomysłów :)

1 komentarz:

Dziękuję :)