credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

czwartek, 21 czerwca 2012

Tag i siedmiu wspaniałych

Zaciekawiło mnie wyzwanie na Scrapki.pl pt. Siedem ulubionych i zmierzyłam sie z tym wyzwaniem, chocuiaż wcale nie było łatwo. Siedem to dużo ale i zarazem mało jak na mnie... u mnie zawsze dużo i bogato niekoniecznie zadowalający efekt końcowy. Tym razem wyszło tak:

1. brystol kolorowy - bez tego ani rusz ;)
2.papier do scrapbookingu
3. wstążka- mało kiedy jej nie ma w pracach
4.Koronka - też lubię - tu czarna szyfonowa falbanka
5.szycia - to chyba przejęłam w genach ;)
6.grafika - chyba też lubię, zważywszy na to jak często pojawiają się w moich pracach
7. sznurek - związuje całość

Komplet stanowi kartka i tag. Podobną kartkę popełniłam jakiś czas temu, podobała się , więc powtórzyłam ją, chociaz z niewielkimi modyfikacjami.


 Solenizantce życzę wszystkiego najlepszego!

4 komentarze:

  1. Piękny komplecik! Grafika niesamowita :)) i do tego zielono- a to kocham!

    OdpowiedzUsuń
  2. ostra babeczka ;)
    świetny komplet! cieszę się, że udało Ci się idealnie wykorzystać wyzwaniową siódemkę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)