credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

sobota, 17 sierpnia 2013

Pół Wieku ;)

Nie dość, że piękny Jubileusz 50 Urodzin to jeszcze druga okazja... przeprowadzka do nowego , wymarzonego domu.
A wszystko to dla pani Janiny z serdecznymi życzeniami:


 Kartkę zgłaszam na wyzwanie nr 28 pt. W połowie pełny:

jako, że:
-50 to połowa setki ;) a moja kartka została wykonana z tej okazji
oraz
-w połowie ukwieciłam okienko :)

Kwiatki białe i w kolorze śliwki wykonałam samodzielnie. Tekturka pochodzi ze Scrap.com.pl.
na konewkę i ptaszka naniosłam farbę witrażową 'efekt szkła'.



5 komentarzy:

  1. Piękna kompozycja, a kartka niezwykle elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwieciście - praca obowiązkowo do postawienia na honorowym miejscu w domku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca...bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno mnie u ciebie nie było ... tym bardziej cieszy mozliwośc ogladana twoich cudów ...
    fajne podejście do tematu - dziękuję za udzuał w wyzwaniu Galerii Rae - Ki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)