credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

poniedziałek, 3 marca 2014

Adresy

Sobotnie, babskie spotkanie  zaowocowało powstaniem takiego notesiku.
 Z myślą o jego stworzeniu nosiłam się już dawno, bo mój obecny adresownik jest już w opłakanym stanie. Dobrze się złożyło, bo tematem przewodnim spotkania było ozdobienie notesu dla siebie.
Uznałam, że wykonam go w stylu 'starociowym', bo i tak po niedługim czasie będzie zniszczony. Dopomogłam temu poprzez umieszczenie na narożnikach niedbale odbitej części ramki a następnie zastosowanie embossingu. 

Wiolecie, dziękuję za zaopatrzenie w notesikowe bazy, Oli, za papierki, które są idealne do tej pracy oraz za taśmę i wykrojniki,  Kasi za udostępnienie wykrojnikowego motyla, Dorocie za zorganizowanie spotkania i poratowanie mnie ćwiekiem, który umieściłam w środku 'tarczy'.

A skoro to adresownik, to musiały być przekładki:
I jeszcze dziękuję Ani i Michasi za to, że byłyście  :)

Teraz tylko pozostaje mi wpisać wszystkie adresy i cieszyć oko, bo podobno najlepszym prezentem jest ten, który sami sobie sprawimy ;)

Pracę zgłaszam na #63 wyzwanie Lemonade 'Świętujemy kobieco'
oraz Challenge: Retromania 2


2 komentarze:

  1. Przepiękny prezent sobie sprawiłaś! Taki retro i taki kobiecy,wszystko co uwielbiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna okładka! Embossing wyszedł bardzo smakowicie, a motyl w koronie świetnie się prezentuje.

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)