credits: Wszystkie elementy zawarte w nagłówku pochodzą z zestawów autorstwa Marta Van Eck Designs http://martavaneck.blogspot.com/

piątek, 28 maja 2010

Niespodzianka

Dostałam śliczna niespodziankę na piątkowy wieczór - zestaw Cozy Wishes by Strawberries Designs
Pati - dziękuję :)

A to moja twórczość:
To Wojtek - zmarnowany po akademii z okazji Dnia Matki. Spisał sioę naprawdę fantastycznie. Wszystkikie wierszyki potrafił powiedzieć i zaśpiewać piosenki mimo, że do przedszkola za sprawą chorób chodził w kratkę. No i niestety...znowu zachorował :(

2 komentarze:

  1. dla wojtusia duuuuużo zdrówka. Co do scrapów digi to niesamowicie świetnie ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zn ów mnie powaliłaś jestem zachwycona Twoimi scrapami jak ty to robisz są wyjątkowe.Za każdym razem trafiasz w moje kolory :)
    Wojtek gratulacje za występ

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)